Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας! Το ταξίδι σας στη γνώση μόλις ξεκίνησε. Καλή διασκέδαση.!

Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Η Εργασία μας για το 8ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας


«Δημιουργική Γραφή με τη χρήση των Τ.Π.Ε.»



Ε΄ τάξη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης

Γκαλάγκα Παρασκευή, Ζήνδρου Κυριακή, Κούση Αφροδίτη, Μακρή Αναστασία, Μπανιώτου Ιόλη, Μπογντάνι Ανδρέα, Νάστο Γιάννη, Περτσινίδου Σταυρούλα, Σουμπάσι Αλέου, Στεργίου Άννα, Συγγέρης Δημήτριος, Τάχος Χρήστος, Χάλης Άγγελος

Διαμαντόπουλος Ηλίας, Εκπαιδευτικός ΠΕ 70

Περίληψη
Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό σκοπό την ενίσχυση της δημιουργικής έκφρασης (προφορικής και γραπτής) των μαθητών, με την εφαρμογή καλών πρακτικών και τη χρήση των Τ.Π.Ε.
Προκειμένου να επιτευχθεί ο παραπάνω σκοπός, μέσα από ένα ελκυστικό και δημιουργικό περιβάλλον, σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε ένας δικτυακός τόπος, ο οποίος λειτουργεί ως «σημείο συνάντησης» και «επικοινωνίας» μαθητών – δασκάλου, αλλά και ως το ψηφιακό λεύκωμα της τάξης. Στον συγκεκριμένο τόπο ανατίθενται εργασίες στους μαθητές με τη χρήση του on line λογισμικού «Storybird», δίνονται οι κατάλληλες οδηγίες - κατευθύνσεις και δημοσιοποιούνται οι ψηφιακές τους ιστορίες.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία οι μαθητές αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους και με τον εκπαιδευτικό, εργάζονται με όρεξη και μαθαίνουν να συνεργάζονται.  Τέλος, πέρα από την καλλιέργεια της «Δημιουργικής γραφής» επιτυγχάνεται και η εξοικείωση τους με τις ΤΠΕ.

Λέξεις κλειδιά: δημιουργική γραφή, ψηφιακές ιστορίες, ΤΠΕ

Ο όρος «Δημιουργική Γραφή», αποτελεί μια τυπική απόδοση των αγγλοσαξονικών όρων «Creative Writing» και «Εcriture creative». Εξαιτίας των διφορούμενων νοημάτων του και της πολλαπλής χρήσης του, προκαλεί συχνά σύγχυση (Κωτόπουλος 2012:1). Πολλές φορές, το δημιουργικό γράψιμο ταυτίζεται με τη λογοτεχνική παραγωγή, ενώ αρκετά συχνά θεωρείται πως η Δημιουργική Γραφή αφορά τη δημιουργία μιας πρωτότυπης γραπτής σύνθεσης, η οποία μπορεί να καλύπτει ένα ευρύ φάσμα κειμενικών ειδών, χωρίς απαραιτήτως να συνδέεται με τη λογοτεχνία (Ramet 2004). Η υιοθέτηση μιας από τις παραπάνω απόψεις συνεπάγεται με συγκεκριμένες στάσεις στη διδασκαλία της Δημιουργικής Γραφής και αντιτάσσεται στην παραδοσιακή έννοια της συγγραφής.

Παρουσίαση εργασίας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου