Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας! Το ταξίδι σας στη γνώση μόλις ξεκίνησε. Καλή διασκέδαση.!

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

«Το μυστικό της σπηλιάς»

Μια ιστορία από τη συνεργασία της Ε΄ τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κρύας Βρύσης και της ΣΤ΄ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών στα πλαίσια της συμμετοχής των δύο τάξεων στο Περιφερειακό Δίκτυο Δημιουργικής Γραφής Περιφερειακής Διεύθυνσης Π.Ε. & Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας.

Την αρχή της ιστορίας την έκανε η Ε΄τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κρύας Βρύσης  και τη συνέχεια και το τέλος της οι μαθητές του 4ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών...








































Η συνέχεια ... 













































«Το μυστικό της σπηλιάς»

ΣΧΟΛΕΙΟ:  2ο Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: Διαμαντόπουλος Ηλίας
ΤΑΞΗ: Ε΄

ΣΧΟΛΕΙΟ: 4ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: Δήμητρα Δουζδαμπάνη
ΤΑΞΗ: ΣΤ΄

ΣΧΟΛΕΙΟ: 4ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: Σοφία Ξανθοπούλου
ΤΑΞΗ: ΣΤ΄


ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ: (α΄ φάση): Κατόπιν συνεννόησης και συνεργασίας με το Σχολικό Σύμβουλο κύριο Σταύρο Γρόσδο, καθορίστηκαν οι ομάδες συνεργασίας των σχολείων του Ν. Πέλλας.  Η Ε΄ τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κρύας Βρύσης κλήθηκε να συνεργαστεί με τη ΣΤ΄ τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών για τη συγγραφή μιας εικονογραφημένης ιστορίας. Σε πρώτη φάση, οι συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί ήρθαν σε επαφή για τον καθορισμό του τρόπου εργασίας των δυο ομάδων.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ: (β΄ φάση): Οι μαθητές της Ε΄ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κρύας Βρύσης ξεκίνησαν γράφοντας την αρχή μιας ιστορίας την οποία δεν ολοκλήρωσαν, αλλά τη σταμάτησαν στη μέση και την έστειλαν στους μαθητές του 4ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών για να την ολοκληρώσουν. Οι μαθητές των δυο σχολείων εικονογράφησαν την ιστορία τους.


ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ: Μπλοκ ζωγραφικής, μολύβια, ξυλομπογιές, Η/Υ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: Τέσσερις μήνες

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ:
1.     Οι μαθητές της Ε΄ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κρύας Βρύσης αφού συζήτησαν αρκετή ώρα και ακούστηκαν οι απόψεις όλων των μαθητών κατέληξαν στο θέμα της ιστορίας.
2.   Στη συνέχεια, ξεκίνησαν γράφοντας την αρχή της ιστορίας την οποία όμως δεν ολοκλήρωσαν αλλά τη σταμάτησαν στη μέση, στο σημείο όπου κορυφώνεται η δράση.
3.   Ακολούθως, την έστειλαν με  e-mail στους μαθητές του 4ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών οι οποίοι κλήθηκαν να την ολοκληρώσουν.
4.   Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών παρέλαβαν την ιστορία και σε συνεργασία την ολοκλήρωσαν και την έστειλαν στο άλλο σχολείο με  e-mail.
5.   Στο επόμενο βήμα οι μαθητές των δύο σχολείων εικονογράφησαν το μέρος της ιστορίας που ανέλαβαν.
6.      Στο τέλος, ενώθηκαν τα δύο μέρη της εικονογραφημένης ιστορίας και οι μαθητές των δυο σχολείων έδωσαν τίτλο στην ιστορία τους και τη δημοσίευσαν.


ΣΧΟΛΙΑ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Οι μαθητές των δυο σχολείων ήρθαν σε επαφή μεταξύ τους, λειτούργησαν ομαδοσυνεργατικά, εξέφρασαν ελεύθερα τις απόψεις τους, έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη συγγραφή της ιστορίας και καθ΄ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας ανυπομονούσαν να μάθουν νέα από τους συνεργάτες τους.





3 σχόλια: